vineri, 3 august 2012

Dialog absurd


- Ce a fost in decembrie '89?
- Te referi la evenimentele de pe data de 17 pana pe 22 decembrie, din Romania?
- Da, da...
- Pai, nu a fost "Revolutie".
- Eu asta am inteles de la tv. Asa am crezut mult timp, ca in '89, poporul roman a savarist o mica-mare "Revolutie".
- Nu, a fost lovitura de stat. Esti copil, e si normal sa intelegi gresit sau sa interpretezi. Si eu am crezut la fel timp de zece ani, m-am lamurit la batranete.
- Se vorbeste cam mult despre "Revolutie" la tv. Nu stiu ce sa zic de cartile lui Grigore Cartianu despre. Ma gandeam daca merita sa le citesc.
- Am auzit si eu ca este acuzat de "fictiune" , nu-a asa , e om cinstit, citeste-i cartile cu incredere.
- Inseamna ca slujeste Adevarul si Dreptatea?
- Fara indoiala. Nu are niciun interes, de asta te asigur. Vrea doar sa faca Lumina in acest caz," Revolutia" din Decembrie 1989.
- Cineva mi-a spus, ca dansul marturiseste franturi de adevar in acele carti (3 la numar) publicate despre evenimentele din Decembrie '89, nu cunoaste tot adevarul, fiindca nu are acces la unele chestiuni. Sau ca tovarul Ion Iliescu e problema, dupa moartea lui cica v-om afla mai multe.
   De ce se tem de Ion Iliescu? Ce putere mai are la ora actuala in Romania acest individ batran?
- Da, Grigore Cartianu, picteaza o parte din adevar, adevarul integral il stiu unii (personaje principale atunci in '89) care nu vor sa recunoasca, sa divulge "secretul". Ion Iliescu. e inca cineva in politica romaneasca. Asteptam macar sa-si ceara scuze poporului roman pentru crimele facute dupa '90. Ion Iliescu a jucat un rol important intru "istoria recenta". Pacat, poporul roman putea mai mult, are DEMNITATE dar nu prea are Vointa si Constiinta impunatoare.
- Sa nu cadem intr-un dialog absurd.
- Nu , eu consider ca-i un dialog "revolutionar". Singura Revolutie pe care o admit, este Revolutia bunului simt, restul nu ma intereseaza. Stiu ca pe Facebook se desfasoara fel de fel de revolutii, insa revolutiile virtuale nu au niciun talent.
- Si pana la urma," Revolutia" din '89, ramane un MISTER, sau se gaseste vreun "nebun" sa spuna tot adevarul?
- Deocamdata exista si o aura de MISTER. Speram sa se ia Atitudine, speram sa se divulge adevarul fara frontiere!
- Deci traim cu Speranta. In rest, filosofie, filosofie si iar filosofie...

23-12-2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu