duminică, 26 august 2012

Chestionar de feedback AOT




  1. Cum vi s-au părut zilele petrecute împreună în tabără?
Doamne ajuta! Mie personal nu mi s-a parut ceva despre zilele ptrecute in tabara... ci sunt ferm convins ca a fost MINUNAT , si va multumesc din suflet pentru tot ce ati savarsit!!! Slava Bunului Dumnezeu ca ne-am adunat prin internet... cum spunea si Preacuviosul Parinte Teofan (responsabil cu muzeul) de la Sf. Manastire Punta, „uite ca internetul poate face si ceva bun...” AOT, adica Asociatia Ortodoxia Tinerilor este EXTRAORDINARA prin oamenii ce au fondat acest scump EVENIMENT... prin domnii Claudiu Balan (presedinte) si finul Dan (vicepresedinte) ... prin membrii, prin proiecte... prin tot ce desfasoara aceasta organizatie deosebita ... ce exista in sec. XXI si pentru mine este demna de ROMANIA PROFUNDA , propovaduita cu evlavie, cu caldura, cu demnitate de maestrul DAN PURIC , de marturistorii (celebrii eseisti) domnii OVIDIU HURDUZEU si MIRCEA PLATON. P.S. TABARA, AOT... este o MINUNE ... si dau SLAVA DOMNULUI HRISTOS pentru toate!!!
  1. Ce v-a displăcut și v-a creat disconfort în aceste zile?
Sincer, eu am niste mici probleme de sanatate si nu mi-a placut doar faptul ca nu a fost inclusa si mancarea in cadrul pensiunii unde am fost cazati... in rest, pt inceput e ok, o fost cat de cat bine. Nu pot sa fiu absurd, sa comentez... sa zic una si alta... fiindca e prima intalnire intru REAL... SLAVA DOMNULUI CA NE-AM VAZUT SI SUNTEM IMPREUNA!!! La urmatoarea intrunire va fii mai bine! Mereu e loc de mai bine!!! Frate Claudiu, stii ti-a zis si Bogdan, incearca sa fii mai concis, mai scurt intru discurs... eu te ascult non-stop, dar altii se cam plictiseau... gen fratele meu sau prietenul Cristinel... si era mult mai frumos daca mergeam pe cateheza, intrebari si raspunsuri...adica sa vorbim toti... nu toti odata... ci pe rand... sa purtam un DIALOG. Dar repet, e un inceput... si mai mult mi-a palcut decat displacut!!! Indiferent de cum m-am simtit, te-am ascultat si DA... imi e drag ca iei atitudini ortodoxe... N-AM NIMIC DE REPROSAT LA CEEA CE AI SPUS, DOAR CA TRE SA RESPECTI PUNCTELE DE VEDERE DIFERITE SI SA NE AJUTI SA NE LAMURIM!
  1. Ce v-a plăcut în mod special în aceste zile?
In mod special mi-a placut totul... aproape totul... e ceva de VIS acolo la Putna... ATI FOST FOARTE BINE ORGANIZATI ca pentru prima data. DOAMNE AJUTA pe VIITOR!
  1. Ce părere aveți de temele dezbătute în sesiunile de discuții
Temele merita 10 cu plus. Asa trebuie discutat pe sleau... insa sa nu ne abatem de la viziunea ortodoxa, cum ati facut dvs. PERFECT!!! Ati ales „subiecte fierbinti” si le-ati tratat cu maxima seriozitate. Felicitari fratilor! Draga Claudiu, te rog din suflet, alta data sa-l lasi si pe finul Dan sa vorbeasca mai mult, tu ca presedinte tre sa asculti... sa vorbesti mai mult prin fapte...
  1. Cum vi s-a părut locația aleasă pentru tabără?
Genial, Minunat... Divin... E un colt de rai. EU AM FOST ANUL TRECUT LA BISOCA, SI AM ZIS CA ESTE UN „RAI DE TAINA” ... PUTNA este o FLOARE DE COLT... insa sincer... am impresia ca vin prea multi turisti si prea putini pelerini adevarati. Locatia , chiar de e departe... ati aleso pe masura. Pentru Rugaciunile SF. CUVIOS DANIIL SIHASTRU si a SF. VOIEVOD STEFAN CEL MARE, pace si bucurie! FELICITARI!
  1. Cum vi s-a părut cazarea?
Superba. Lux. FOARTE BINE ALES LOCUL ... si pensiunea... Eu va admir enorm si va iubesc... scriu din iubire... cu durere si dragoste pentru omul contemporan. CINSTE pt „PENSIUNEA MADALINA” !
  1. Cât de pregătiți vi s-au părut moderatorii sesiunilor de discuții?

a) ne-pregătiți b) puțin pregătiți c) bine pregătiți d) foarte bine pregătiți
Aici raspund prin c) binte pregatiti... SMERENIE!!! J
  1. Pe o scară de la 1 la 10 dați o notă întregului eveniment: organizare, cazare, discuții, program, atmosferă, etc.
Fara doar si poate NOTA ZECE , ZECE CU FELICITARI, ZECE CU PLUS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu