vineri, 3 august 2012

cu durere si dragoste ptr. Liga Distributisa


Din prima clipa cand am postat aici m-ati "faultat". Distinsul marturisitor Ovidiu Hurduzeu, m-a rugat sa nu mai postez pana nu ma documentez serios (am crezut ca prin asta mi-a interzis sa mai postez). Sunt un tanar (proaspat convertit launtric si cultural, asa a fost voia Bunului Dumnezeu, din 2007 m-am trezit la viata, la REALITATE) orfan de tata, nebun din toate punctele de vedere, dar nu nebun psihologic, ci nebun sufleteste, spiritual sau filosofic (ontologic). Dupa o viata de copil de la tara (dedicata exclusiv muzicii si sportului), cu foarte multe aventuri si prostioare, ajung in sfarsit ceva, pe la 16 ani sunt Dj la un restaurant iar apoi la disco aici la noi in sat. In scoala n-am fost stralucit la carte, la invatatura, ci un elev mediocru. Aveam doar doua pasiuni pentru care-mi dedicam mai tot timpul (Muzica si Fotbalul). De la 12 ani am ascultat Puya (La Familia), apoi am dat cu gustul de manele, si am devenit manelist. Aveam deja o mentalitate de tip manea, "muzica" mai lipsea.

Nici la liceu n-am fost de zece, ci de max. 7, media generala. In fine, mi-a placut de mic libertatea (libertinajul), independenta, umorul... In cls. a 10-a (nevrand parintii sa ma ajute financiar, sa ma transfer la lic. de Arte si Muzica din Focsani, eu fiind la un liceu tehnic) am chiulit foarte mult, mi-am suparat familia enorm si din cauza absentelor am ramas repetent. Pana aici e "minunat", e "bine", e "super", e "ok". Nu mai zic de alte chestiuni intime, de pacate si patimi. Astea raman intru taina Sf. Spovedanii. M-am "razvratit" ca prostul, si in 2005, tata doreste iar sa plece-n Italia, dar pe autistrada-n Austria, soferul face accident si tatal meu intra in coma profunda (trebuia sa ajunga la fratemiu si a ajuns in pamant), dupa o luna si ceva inceteaza din viata. Ce a urmat? Jale... M-am alinat cu o idee dementa, aveam de luat o asigurare, niste bani. M-am alinat cu Tv-ul, cu televizorul, si incet-incet am devenit fan Otv. Deci am fost si otevist, nu doar manelist imbecil. Intre timp am descoperit o minune, ANDA CRISTINA C., o romanca stabilita in Chicago. Eu aveam 18 ani, copila 13. Amorul, dragostea nu are varsta. Tot in acea perioada (in anul 2006) am cazut de tot intr-o ratacire,intr-o dementa, intr-o razvratire de rasul curcilor, se baza 100% pe energie.

Nu va povestesc despre fiindca n-are ROST. A trecut si nebunia asta. In cls. a 11-a, descopar "minunea minunilor", o carte, un autor, pe Danion Vasile, care astazi este scriitorul meu iubit. "Intoarcerea la Hristos" se datoreaza prof. de Religie, lui D. v. si maestrului Dan Puric. Dupa unchiul meu, ma bag si-n politica. cu PLD (actualul PDL) apoi (in 2008) cu PNL. Devin "nebun" cu Crin Antonescu etc. etc .etc.
De prin cls. a 12-a doresc sa studiez Teologia. Incep sa-mi cumpar multe carti, descopar pe Svatie Bastovoi, revista "Atitudini", pe Petre Tutea... Citesc ca un nebun. Ajung si la nebunia scisului, scriu fara de numar. Din rev. "Atitudini" dau de Ovidiu Hurduzeu si Mircea Platon, apoi gasesc cartile "A treia forta", "Sclavii fericiti" si "Msura vremii: indemn la Normalitate". 

Din ce am fost nu pot peste noapte sa fiu "intelectual", "bine informat", "super cultivat". Eu sunt mai ciudat, din aceasta cauza am tot exagerat cu crin antonescu, acum cu Neagu Djuvara, dvs. care sunteti "aproape sfinti", perfecti, de ce nu mi-ati acordat incredere sa ma lamuresc???
De ce ati intrat in polemica cu un pustan de 24 de ani? De ce ma judecati daca nu stiti cine sunt? De ce nu ma lasati sa admir (plecand de la nonvalori, adrian minune, gutza, salam, dan diaconescu...) un istoric precum Neagu Djuvara? De ce nu intelegeti, eu sunt credincios, dar am si prieteni necredinciosi, ce asta inseamna ca ma smintesc? Este pagana literatura laica? Sunt la inceput, n-am studii superioare, sunt un fel de autodidact, sunt tanar, ce vreti de la mine mai mult? Educati-ma, ajutati-ma, nu ma respingenti ca pe un "idiot" !
"Daca voi nu ma vreti, eu va vreau!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu