miercuri, 25 decembrie 2013

Desculț

Desculț am mers pe drumul
pietruit cu lacrimi de iubire
și Te găsesc Iisuse Dulce
cum stai la colț de stradă
așteptând mila din partea oamenilor
precum aștept eu iubirea din visul
ce l-am visat aseară.

Te-am căutat în cărți
Hristoase, Mântuitorule Preascump
așa cum am căutat iubirea
și ea e sus pe munte
căci iubirea e floare de colț
culeasă cu drag și dor.

Te-am căutat pe Tine Dumnezeu
precum caut iubirea din vis
neștiind că Tu ești Iubire
și cu picioarele goale
am mers pe cale
când Te-am întâlnit în tinda inimii.

Desculț am alergat la Tine
căci Te-am găsit aici
în inima de piatră
sfărâmată de Chipul Tău Preasfânt.

Desculț am fost și desculț sunt
dar Tu mai primit așa
fiindcă ești Dumnezeul inimilor
ce au... sau nu au
cu ce să se-ncalțe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu