marți, 24 decembrie 2013

De Crăciun

De Crăciun

(Pamflet)

De Crăciun am tăiat de pe listă porcul. Mi-am făcut abonament la RDS căci la ClickNet plăteam de mă ustura-n cur.
De Crăciun mă dau cu sania în frigider. Mi-am făcut niște schiuri din plastilină și mă dau după Vârful Omu în jos, căci în sus m-am dat astă iarnă.
De Crăciun stau la pândă să-l prind pe Moș Crăciun și să-l jefuiesc. Poate astfel ajung coleg de celulă cu gigi becali.
De Ajunul Crăciunului merg cu "Neatza cu Răzvan & Dani". Mai pe seară merg cu caprele și cu celebrul colind Domn, Domn să-nălțăm . Mă gândesc la o colaborare cu adrian copilul minune, gutză & florin salam, întru acest context.
De Crăciun mă îmbăt turtă și mă fac muci.
De Crăciun caut crăciunițe pe facebook.
De Crăciun plâng ... și râd ca boul la poarta nouă.
De Crăciun ... stau acasă.

3 comentarii:

  1. Ce-ar fi sa te duci la Liturghia de Craciun? Incearca. S-ar putea sa ai o revelatie. Iti doresc un Craciun altfel...

    RăspundețiȘtergere
  2. ... :) Doamnă dragă,e PAMFLET ... nu sunt eu personajul principal aici ... ci e vorba de omul recent, de omul postmodernist... Sunt student la teologie didactica si ucenic de dascal la Biserica la noi ... il ajut si pe Parintele in SF. ALTAR , normal ca merg la LITURGHIE de Craciun si incerc sa traiesc firesc NASTEREA DOMNULUI. De revelatie nu mai vb. caci asta e din sfera TAINEI si taina te traieste nu se afirma pe net ... LA MULTI ANI! DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer iertare ca ati interpretat in acest fel mesajul si textul meu! ... Voiam sa spun VA ROG FRUMOS NU MAI INTERPRETATI! , dar nu are rost ... Fiecare e liber sa citeasca cum doreste, numai să inteleagă corect ... nu pe dos. :)

    RăspundețiȘtergere