sâmbătă, 30 august 2014

Fost-am manelist, se stie!


    Manele ele ele ele ele.../ cum sa traiesc fara ele ele ele ele...? ... Glumesc! Am fost manelist, nu-mi e rusine sa zic. Fiecare ins are o experienta in viata. Eu am avut tangente cu genul "manele".

   Azi, vine la mine un vecin sa-i bag pe un stick niste muzica, normal - manele. Ma gandesc cum era atunci cand eram menelist si obsedat de muzica. Ascult ceva manele vechi si zic: parca atunci eram mai fericit si mai dinamic. Dar ma trezesc si imi dau seama ce naiv sunt. Acele piese de atunci nu ma reprezinta. Nu ma regaseam in ele, dar am ascultat pentru ca erau la moda.

    Textele din manele sunt vrajeala 100% si amagire. Iubire surogat, lauda... si fara numar. Insa, nu sunt negativist sau absurd. Nu generalizez. Sunt si manele frumoase care imi plac si acum. PS: Nu e rau sa asculti manele, e rau sa ai o mentalitate manelista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu