vineri, 8 august 2014

Drumetii... spre Podul Lacului si Poiana Cristei














   
Pagina de jurnal:

   De ceva vreme am descoperit un drum la noi in padure care duce spre Podul Lacului si Poiana Cristei. Impreuna cu prietenul si vecinul Aditza, am indraznit cu bicicletele si am mers spre... dar nu am ajuns la destinatie. Plus ca era ora 20:00 cand am ajuns destul de departe prin padure si am ales sa ne intoarcem.

   A doua zi ne-am propus sa mergem iar. De data asta si cu un alt prieten (copil) Iustin. Am ajuns aproape de drumul catre aceste doua sate, insa nu am ajuns acolo fiindca am gresit drumul si ne-am "ratacit" putin prin padure. Ne-am hotarat sa ne intoarcem pe drumul pe care am venit si inapoi am gasit prin padure un cioban, si dansul ne-a explicat drumul.

    Sper sa ajung candva sa trec "dealul" si sa vad ce este peste padurea noastra. Ce poate sa fie? O alta padure... alte sate... sate de munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu