sâmbătă, 21 septembrie 2013

Umor - zambet si zambete

Humor sau umor si cum va vine mai usor

"Ai, n-ai mingea dai la poarta !" (Gh. Hagi)


Mi-a zis mama sa spun ca nu este acasa! ...

iubirea de tip manea : te iubesc, te doresc / fara tine nu traiesc/ te ador, te ador/ fara tine simt ca mor...

...

de ce se duc fetele la mare?
ca s-au saturat de mica...
de aia mica de acasa!

...

"am facut sapte ani de carate intro vara..."

... 

cum merge treaba? incet si prost

foaie verde de dudau / la anu o sa fie si mai bine

merg pe drum ma tin de gard... merg pe gard ma tin de drum

hai la munca sa muncim ... da Doamne sa nu gasim! (din perioada comunista)

ce-i al meu e al meu/  ce-i al tau e tot al meu ... (un lider comunist) apoi ... ce-i al meu i-al meu , ce-i alt tau negociem...

ce faci mai, ai cazut in butoiul cu melancolie???

ce stai asa pe ganduri/ ca soacramea pe scanduri...

etc. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu