miercuri, 25 septembrie 2013

Cerul (mesaje catre cer)

Mesaje catre cer

Sunt prietenul tau Ionut. Te rog frumos cerule nu lasa copii abandonati sa moara de foame!

Dumnezeule milostiv fi mie pacatosului! Aseara am fost sa ma plimb prin parc. Lipsa copacilor ma face trist. Lipsa oamenilor cu bun-simt... ma face sa plang ... Vreau sa pipai si sa urlu este!, cum zice Tudor Arghezi. Vreau zambete pe fata oamenilor! Vreau sanatate, omenie si ... si un gram de civilizatie! Vreau sa ne fie rusine de cer cand facem ceva urat in public... cand aruncam gunoie pe strada, cand aruncam mucuri de tigara... cand fumam si "poluam" sufletul... E prea mult zgomot in orasele mari... Imi dai voie cerule sa ma retrag la tara, la munte daca se poate?! ... Aici in orasul meu totul e poluat... si omul e "poluat" cu pacate, si cerul e poluat din pacate. Mintea ne e poluata de desfrau si altele... Privim la "nurii" femeilor si cerul deasupra noastra priveste cat de lipsiti de caracter suntem. Cerule, da-ne vointa sa te privim ... nu sa privim in alta parte! Sa privim in sus ... caci in jos privim majoritatea oamenilor. Prea mult aplecam ochii spre pamant... Da-ne vointa sa privim sus spre cer! Cu smerenie, Cristian!

Sa ne traiesti cerule drag! Sunt Alexandra. Ti-am scris si azi pentru ca nu cunosc alta cale sa ma adresez cerului. Tu vezi ce se intampla, scriu sa fiu impacata cu ideea ca ti-am scris. M-am despartit de iubitul meu Bogdan. Mi-a facut avansuri si mi s-a facut lehamite de el. Oare toti baietii vor numai sex? Nu exista si baieti cuminti, cumsecade, credinciosi... Cerule, te rog ... nu ma lasa sa cad iar in depresie, in deznadejde!  Caut iubirea adevarata! Caut un baiat pe frecventa sufletului meu! Nu vreau sa fiu obiect sau "papusa" pentru nimeni! Baietii cu care am fost mi-au zis ca arat bine... oare la ce se gandesc cand zic ca arat bine?! ... M-am saturat de aluzii la sex! Vreau o viata noua cu un baiat cu frica de Dumnezeu! ... Eu iubesc cerul... Te iubesc cerule! Iubesc cultura, teologia, filosofia, literatura, poezia... Iubesc muzica, arta... Studiez Litere si litera mea preferata e "D" de la Dumnezeu si de la Dragoste. Vreau sa gasesc pe cineva care sa nu vrea sa facem dragoste ... amor ... sau altceva ... Vreau sa gasesc Dragostea cu "D" mare! Vreau iubire caci fara iubire nu exista nimic! Vreau sa intalnesc un om care sa cunoasca cerul! Imi daruiesti si mie un om frumos cerule? ... Te implor! Ai grija de mine ... sunt sigura ca cerul imi va raspunde! Tu esti singurul meu prieten adevarat... Tu cerule, numai tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu