sâmbătă, 21 septembrie 2013

Raspunsuri si bucurie...




Foarte mare bucurie pe mine sa discut cu personalitatile culturale, sportive, artistice... Am inceput cu literatura si mi-am cautat pe Facebook toti autorii preferati... si cat de cat i-am gasit... si mi-au raspuns... Apoi am inceput cu muzica... parca cu doamna Oana Sarbu, acum Corina Chiriac si azi Carmen Ienci... Cu bucurie va marturisesc ca si dansele mi-au raspuns...

Am amintit deja personalitatile din domeniul numit pur si simplu literatura : Daniel-Cristea Enache, Alex Stefanescu, Patricia Sadstorm, Florian Bichir, Ovidiu Hurduzeu, Catalina Danila, Savatie Bastovoi , Lurentiu Dumitru, Ciprian Voicila, Danion Vasile , Lelia Marcu si altii...

Iulian Capsali cu proiectul "ADN", - DEMNITATE NATIONALA ... si multi altii...

Muzica, imi cer iertare, muzica e prima mea dragoste. muzica si sportul... asa ca incerc sa intru in dialog cu personalitati din aceste domenii. ... Carmen Ienci, e pentru mine o prezenta deosebita in contextul muzicii de petrecere... Merita ascultata si aplaudata...

Nu ma laud cu aceasta "performanta", poate ca e ceva sentimental... DJ-ul din mine "striga"... dj pytyck e ancorat in bun-simt si poezie ... dar va stii sa-si faca treaba (sa puna muzica) daca este solicitat. Nu incerc sa ma lansez pe spatele altcuiva sau sa intru in polemici sa fac "scandal" ... etc. etc. Nu, doresc doar sa felicit ceea ce-mi place si ceea ce admir din suflet. N-am sa fac public ce discut in "privat", pe chat... sau pe e-mail... doar am sa pastrez pentru mine si daca e nevoie am sa marturisesc cateva idei (cu sursa desigur) pentru dreptate si adevar.

Am vorbit si cu doamna Ana Munteanu, redactor-sef la editura Minerva si dansa mi-a dat voie sa fac ce vreau cu mesajele dansei... sa le public daca doresc... insa nu am facut nimic... dar de va fi sa fie sa public acel roman... am sa atasez si discutita cu dansa ca un fel de "autocritica"... insa am sa-i cer acordul scris. Asa se face. Nu va apucati sa vorbiti cu personalitati si apoi sa le "barfiti"... Va spun cu mana pe inima, nu e mandire, e o bucurie sa iti raspunda Oana Sarbu, Corina Chiriac... si azi Carmen Ienci. Bucurii! Va iubesc!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu