miercuri, 22 ianuarie 2014

Bisoca

Primul gand ce l-am avut cand am ajuns la Bisoca, a fost gandul la Dumnezeu. Asa sunt eu din fire. Sunt credincios. Ma gandesc la Dumnezeu cat de Mare si Bun este. Cum de a daruit o asa natura frumoasa omului...? Acest om care L-a rastignit pe Fiul Lui Dumnezeu, pe Mantuitorul Iisus Hristos. Cum de a dat atatea comori naturale, atatea minuni, atatea peisaje superbe? Merita omul toate aceste daruri de mare pret? Unii spun ca nu meritam. Ca nu meritam nimic, nici macar tara nu o meritam. Romania e preafrumoasa pentru noi. Asa zic unii. Altii zic diferit. Acum, ce sa zic si eu de Bisoca?

Lamurit cu greu de Magda, o prietena draga din Berca - Buzau, am decis sa merg cu Mihai la campusul infiintat de Pr. Mihail Milea. Va marturisesc cu mana pe inima ca n-am regretat. Bisoca, e cu adevarat un rai de taina. Un superb colt de Rai din Romania. Te fascineaza din toate punctele de vedere. Nu exista clipa sa te plictisesti la Bisoca. Muntele de sare, peisajele deosebite, padurea, lacurile... Manastirile Poiana Marului si Gavanu. Campusul construit de Pr. Mihail Milea. Localnicii. Aerul... Stancile, muntele...

Zona aceasta din Bisoca, te face sa canti melodia de la Talisman - N-am sa te uit niciodata. Noi am cantat impreuna cu Mihai. El canta la chitara si vocal, iar noi fredonam dupa el. El canta... iar eu eram foarte incantat de Bisoca.

Promit sa incerc cateva randuri direct de acolo. Sper sa ajung iarasi la Bisoca, pentru a treia oara. Am fost atunci cu Magda si Mihai, si cu fratii mei de suflet, anul trecut de Paste. Daca e sa mai merg la Bisoca, am sa scriu ceva de acolo. Una e cand scrii din amintiri, de acasa. Alta e cand scrii de la fata locului.

Doamne ajuta! Va recomand cu drag - BISOCA , jud. BUZAU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu