sâmbătă, 1 septembrie 2012

povestire despre om

Un om calatoreste pe drumul fericirii... si gaseste un suflet... si spune in gand : "n-am nevoie de tine frate, eu am RATIUNE!" ... mai incolo gaseste o lacrima de roua si o picatura de poezie... si la fel se leapada de sublim, de frumos... afirmand ca are RATIUNE si ii ajunge... spre sfarsitul drumului gaseste DEMINITATE, IUBIRE, VESNICIE, MANTUIRE... si spre mirarea noastra ... iarasi afirma sus si tare: "nu-mi trebuie mie aceste fleacuri, eu am RATIUNE... sunt supra-om..." 

Acesta este omul recent... pune accent exclusiv pe RATIUNE (divinizand ratiunea si intelectul) , insa din pacate fara Credinta, fara Dumnezeu (ne spune Petre Tutea) omul devine un biet animal rational care vine de nicaieri si merge spre nicaieri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu