sâmbătă, 22 septembrie 2012

Cine sunt eu

- Frate, tu stii cine sunt eu?

- Nu, nu stiu, dar cine esti tu?

- Eu sunt eu.

- Apai frate, bravo tie ca tu esti "eu".

- Sunt o valoare... nu te pune niciodata cu "eu", ca tu nu esti eu, ok!

- Da, am sa ma feresc de tine, scuze de "eu"...

- Asa sa faci, caci eu sunt mare...

- Si tare...

- Foarte tare. Mai frate, daca tu ai stii cine sunt eu, ai fii tacut...

- Esti Dumnezeu?

- Nu, nici chiar asa...

- Dar cine esti? Esti cumva propriul tau idol?

- Eul, ego-ul, nu este autoidolatrie, este "eu" si atat.

- Scuze, eu nu prea cred in "eu". Eu nu pun accent pe "eu".

- Pai tu nu esti eu, ce-i greu de inteles.

- Bun, hai sa lasam polemica... Fii tu eu, si eu cine vreau, cine pot... si eu nimic!

- Te-ai suparat, vezi daca nu esti eu, te simt inferior frate, pacat ca nu esti si tu ca eu.

- Bine, pacatul meu sa fie! Ramai tu cu eu, eu raman cu Dumnezeu!

- Aici mai atins, mai lovit in orgoliul meu de "eu". De ce zici asa, ce eu nu cred in Dumnezeu, cred si eu insa nu in Dumnezeul tau, ci in Dumnezeul meu.

- Crede cum doresti si in cine doresti. Eu te las in lumea ta, te las cu eul tau.

- Lasa-ma, caci oricum n-ai nicio sansa sa ma convingi ca gresesc; n-ai cum sa ma lamuresti ca eu exagerez.

- ...

22-09-2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu