marți, 14 aprilie 2015

Lumea filosofiei si lumea dragostei


    Poate lumea mea nu este lumea dragostei si a iubirii fizice, poate lumea mea este lumea filosofiei si a iubirii de intelepciune. Imi este draga si iubirea de suflet si iubirea eros, dar mai draga imi este iubirea de frumos - filocalia, insa nu sunt practic in acest context deosebit.

    Se vorbeste pe undeva de iubire platonica. Sincer sa fiu nu stiu cum se manifesta aceasta iubire. La mine ori este iubire trup si suflet (adica iubire cu adevarat), ori nu este iubire deloc. 

     Am incercat sa iubesc si am vrut sa fiu fericit prin iubire, dar am gasit altceva: tristete si suferinta. Eu nu ma regasesc in suferinta, eu ma regasesc in iubire si adevar.

    Sper sa nu ajung sa filozofez aiurea despre iubire si sa nu traiesc acest sentiment minunat. Nu vreau sa fac din iubire o filosofie sau din filosofie o iubire oarba. Vreau sa traiesc ancorat in lumea filosofiei si lumea dragostei fara sa cred ca sunt doua lumi paralele. Vreau sa urlu si sa pipai este - iubire...

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu