joi, 29 ianuarie 2015

Primaria - casa de binefacere

     Sunt cetatean al comunei X si am dreptul la pamant, scutire la plata gunoiului, ajutor de incalzire cu lemne, ajutoare de la UE, ajutor social etc. Am intrat in primarie si platesc taxe si impozite... toti angajatii primariei sa stea drepti in fata mea. Vreau cale de acces catre via mea prin casa lui Mos Craciun! Acum zeci de ani pe acolo era un drum. Va rog dl. primar si dl. viceprimar sa faceti drum prin curtea omului, nu ma intereseaza! V-am votat, sunteti obligat sa-mi faceti "dreptate"...

     Cam asa gandesc multi oameni care vin la primarie sa ceara de toate, chiar si luna de pe cer. Luna de pe cer pot sa o primeasca daca sunt pasionati de SF, dar pacat ca nu primesc in fiecare luna ce vor ei. Mare pacat ca nu primesc becuri la poarta, bani de pomana, asfalt in curte, trotoare poleite cu aur...

     Cred ca intelegeti despre ce este vorba? Nu suntem intr-un film cu prosti. Suntem in Romania si la noi in tara (asa e invatat romanul pseudodemocrat) primaria e un fel de casa de binefacere.

     Ne ploua-n casa? Nu-i nimic, hai la primarie sa cerem dl. primar tabla! Nu avem casa? Hai la primarie sa cerem 5 000 RON sa ne facem casa! A fost cutremur si s-a daramat casa? Nicio problema, hai la primarie sa cerem despagubiri! A ramas sotia insarcinata? Foarte frumos, hai la primarie sa cerem supliment pentru bebelus! A murit Vasile? Dumneze sa-l ierte, dar hai la primarie sa cerem ajutor pentru inhumare!

      Aveti probleme ? Va doare capul? Mergeti la primarie, primaria este o casa de binefacere, primaria este si spital de nebuni daca vreti. Primaria este orice numai sa fie. Primaria este farmacie., sectie de votare, discoteca... Primaria este sau a fost "cuibusor" de ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu