joi, 31 iulie 2014

Muzica e viața mea!



  Aproape toată lumea ascultă muzică. Se spune că muzica e mai tare decât poezia prin armonie și ceea ce transmite. Dăm muzica la maxim. Ascultăm multă muzică. Muzică comercială în general. Tinerii ascultă acest gen de muzică. Părinții noștri ascultă muzică populară specifică tradiției, culturii și folclorului român. O muzică... care alină dorul și te face să trăiești ceea ce se cântă.

    Și eu, dat fiind faptul că sunt DJ am ceva special pentru muzică. Sunt pasionat de muzică. Andrea Bocelli ne recomanda altfel de muzică: muzica tăcerii. Nu caut să fac aici o selecție de muzică. Spun doar că muzica adevărată e muzica de suflet.

    Muzica în care ne regăsim și ne aducem aminte de ceva frumos. Fără muzică și frumos, viața postmodernistă e zgomot, haos și beznă.

    Avem nevoie de muzică, dar cel mai mult avem nevoie de iubire. Da, recunosc... muzica e viața mea, dar iubirea e mai puternică decât orice. E bună muzica, însă uneori e mai bine să fie liniște. Nu putem asculta muzică la nesfârșit, dar să iubim veșnic se poate. 

    Muzica și iubirea au ieșit la dans. Cine cu cine face pereche? 


Un comentariu:

  1. Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere