vineri, 28 februarie 2014

Libertatea de exprimare

   Vecine draga, sa vezi ce-am patit ieri! Ma miram singur cum de am fost asa naiv. Trecem peste detalii. Oricum azi ne cam pierdem in detalii. E inutil. Mai bine trecem direct la subiect. Vecine, mi-am luat un bou din piata de la Plainesti-Dumbraveni. Prin zona asta si-a pus amprenta Duiliu Zamfirescu. In fine. Asta-i alta poveste. Da, cum ziceam, mi-am luat un bou. Un ticalos, un nenorocit, o lichea, o jigodie, un imbecil, un handicapat...

- Cine dom'le, boul?
- Ce dracu vecine, s-a urcat bautura la cap? Ce sa am cu boul saracul? Boul e nevinovat...
- Atunci cine e ticalos?
- Omul, tampitul ala care mi-a dat boul.
- Dar ce ai dom'le cu omul? De ce-l jignesti in asa hal?
- Da-l in gura lu ma-sa! O panarama de om ca asta, n-am mai vazut...
- Vecine crede-ma, esti sub orice critica! Am baut eu 2-3 pahare, dar inca mai gandesc lucid. Cine iti da voie sa vorbesti asa despre omul respectiv?
- Esti culmea dom'le! Sigur te-a luat de cap vinul! Hei, trezeste-te! Este democratie, libertatea de exprimare e garantata de Constitutie.
- Nu-i asa! Eu nu sunt de acord! Inseamna ca poti injura pe oricine si oricand fara sa patesti nimic?
- Tu te uiti la tv?
- Da, dar nu inteleg nimic...
- Asta-i alta treaba! Nici eu nu inteleg , dar ma uit de placere. N-ai vazut acolo cum e injurat presedintele Basescu si ce limbaj se foloseste la tv?
- Ba da, dar nu ma mira. Am zis ca asta e normal fiind ceva legat de politica. Am zis ca face parte din vocabular.
- Tu ma iei la misto acum?
- Nu, vorbesc foarte serios!
- Pai cum naiba esti de acord cu libertatea de expresie la tv si cu mine nu esti de acord cand spun ce vreau?
- Tu esti un om de rand, oamenii simpli nu au voie sa vorbeasca urat.
- Si aia de la tv cum de au voie?
- Nu stiu, intreaba pe ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu