joi, 4 februarie 2016

Discurs de politician

   Dragi cetateni,


   Sunt un om ca si voi. Sunt un om simplu. Ma numesc Popescu I. Marian. Sunt canditat unic si independent din partea PND. Partidul National Democrat. La varsta adolescentei am deprins o pasiune pentru filosofie si drept. Si de atunci am fost si raman un om al Legii si Dreptatii.

     De ce am intrat in politica? Am facut pasul in politica pentru ca vreau o Romanie in care tinerii sa faca ce vor si oamenii sa traiasca decent, cu un salariu minim pe economie de 5000 de euro, iar pensia medie sa fie de 1000 de euro.

      Doresc o schimbare... Schimbarea la fata a Romaniei incepe cu tine. Tu cel care ma votezi, tu esti schimbarea.

      Toti politicienii de pana acum au furat. Toti au probleme cu DNA-ul si cu coruptia. Eu personal va promit cu mana pe inima, ca nu am sa fur mult. Verbul a fura si a minti, in politica, a devenit ceva normal. Va jur pe carne de mici, daca doriti, eu am sa fur doar 10%!

    Cel mai mult in acest mandat de deputat in colegiul nr. 666, din Vanatorii de Munte, ma intereseaza sanatatea si infrastructura. Nu stiu daca ati auzit, exista o persoana in SUA si o persoana la noi in Cluj care L-au dat in judecata pe Dumnezeu. Eu am sa propun o lege in care sa nu mai existe nici macar Ideea de Dumnezeu si ca aceasta Ipoteza-Dumnezeu sa fie scoasa din mintile oamenilor, fiindca Dumnezeu e raul absolut al tuturor relelor din lume, dupa cum spune si Fernando Savater.

       Daca doriti, dragi cetateni, ma lupt sa propun legea "anti-fumat" altfel. Vreau ca aceasta lege sa fie interpretata si sa se fumeze direct in Biserica. Fumul de tamaie sa fie schimbat cu fumul de tigara... Biserica sa devina SRL. Sa plateasca la stat o taxa de functionare. Deci, din cate observati in cuvintele mele, cea mai buna societate este o societate atee.

        Un om fara Dumnezeu, are curaj sa se lupte cu sistemul. In politica nu facem religie. Crezul politic e "crede in bani si nu cerceta"... Cel mai bun politician e cel care tine acelasi discurs mereu si e votat timp de 16-20 de ani. In fine...

         Am zis ca o sa ma ocup de sanatate si de infrastructura. Daca ma votati peste 100%, am sa va demonstrez de ce "Dumnezeu a murit" si ca la autopsie s-a dovedit ca Fr. Nietzche are dreptate, Ideea de Dumnezeu a murit.

       La capitolul sanatate, am sa va urez oricand "sanatate si virtute". Iar cu infrastructura, o sa va fac autostrazi prin cimitire, mai ales la Cimitirul Vesel de la Sapanta.

       Va rog sa nu uitati numele meu, Popescu I. Marian. I de la imagine, ipocrizie si interes. Acum va las in compania marelui artist international, divinul Florin Salam... Votati nr. 3 pe buletinul de vot, votati PND! Pentru ca ne doare in ..... de Romania! Sa fiti sanatosi si sa va imaginati ca aveti autostrazi in toata tara! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu