marți, 21 iunie 2016

Ce înseamnă BLASOVA

    Blasova înseamnă o nouă experienţă sau o experienţă de neuitat. Blasova este mai mult decât orice o provocare. Blasova pentru pescari este totul sau nimic... Poţi prinde peşte mare şi mult sau nu poţi prinde nimic dacă nu vrea să tragă peştele sau daca nu te pricepi. Şi pescuitul are rostul lui.

      Zona Blasova, drumul, peisajul, balta... Totul acolo are un cuvânt de spus. Totul îşi pune amprenta pe ochii tăi şi pe sufletul tău.

     Munţii... Trecerea cu bacul. Canalele de irigaţie. Totul... Totul este frumos şi mai mult decât atât. Şi pe canale găsim peşte măricel, şi caras şi ciortan. Depinde de locul unde pescuieşti. Contează cum este apa. Scăzută sau mare. Dacă este crescută potrivit este mai bine. Peştele se prinde în apa mare şi liniştită. Când bate vântul şi apa este tulbure din păcate peştele trage foarte greu.

    Noi (adică eu şi fratele meu) am fost de sâmbătă (acum recent) plecaţi de la orele 14-15 de acasă din com. Urecheşti, jud. Vrancea şi am ajuns pe acolo în jur de ora 17 şi ceva. Ne-am luat tot ce ne trebuie. Momeală şi nadă pentru peşte. Mâncare... apă... Şi am avut noroc mare la magazinul de articole de pescuit de lângă bac. Am primit bonus multe. Am fost şi noi draguţi cu dl. patron (adică i-am lăsat o sticla de vin de la Vrancea) şi ne-a dat multe boabe şi arome pentru crap. E interesant că se prinde mult crap frumuşel la Blsova. Şi trage la viermi... Se prinde şi caras mare , şi novac... şi alte specii de peşti. Noaptea e foarte frumos. Mai ales în locul unde am stat noi, doar că nu prea trage peştele. Are şi el momentele lui. Iar noaptea sunt ţânţari. 

   Acum depinde de tine ca om cum priveşti. Orice zonă, orice lucru contează cum e privit de tine. Dacă tu vezi părţile negative şi ai o viziune pesimistă, automat părerea ta despre locul respectiv este o părere rea. Dacă tu eşti un om fericit, optimist şi vezi frumosul în toate, normal că îşi place orice şi vezi ceva bun în orice. Mă refer aici la cadrul natural, orice ţine de zona respectiva. Balta... Peisajul... Drumul... Oamenii... 

   Unii zic că merg de relaxare, de distracţie la peşte, dar scopul principal e să prinzi peşte. Taxa la Blasova este 50 de lei. Te verifică în juvelnic dacă ai ciortan (adică pui de crap). Se reţine doar crap de la 2 kg în sus. Dacă sunteţi pasionaţi de pescuit, mergeţi şi vedeţi ce înseamnă Blasova! Poţi face şi plajă dacă stai într-un loc unde nu este deloc umbră. Apa la mal este foarte mică. Vă las aici câteva poze făcute de mine cu telefonul meu să vedeţi Blasova şi peştele în imagini. Să nu uit: ai o senzaţie faină tare când treci cu bacul Dunărea şi când citeşti Bine aţi venit în Insula Mare a Brăilei! Drum bun la Blasova şi fir întins dragi pescari!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu