joi, 20 decembrie 2012

Ioana Ceapa Dobre - despre poezia "Dan Puric"

Minunat, Danut Belu! Nu este deloc o "simpla poezie" dintr-un "simplu volum", dar modestia este o virtute care face oamenii mai frumosi. De-abia astept sa primesc si sa citesc volumul cu trairile tale. Multumesc din suflet pentru dar! Ma bucur cu rost de fiecare data cand intalnesc oameni a caror inima este locuita de iubire. 

Dan Puric...
de Danut Belu, 19/11/2010

"Dan Puric, tu-mi esti tata
si mama, Eminescu
afirm inca o data:
esti noul, Nae Ionescu
Dan Puric, pentru tine
voi scrie si o carte
de lacrimi si suspine,
de sentimente crestine
nu sunt departe
de Bucuresti
sunt cimitirul vesel
d-aici, din Urechesti
iti scriu din satul meu
natal si pacatos
Slava Bunului Dumnezeu
caci esti un om frumos
Dan Puric, inimiora
imi plange ortodox
stiu ca te doare tara
dar esti un paradox,
un dulce fenomen spiritual
si trebuie curaj
caci individul senzational
se plictiseste de miraj
si-si va da seama
de ce oare plange mama
Dan Puric,
esti minunat si foarte bun
intru marturisire
esti sfanta constiinta
a poporului roman
smerita mea fiinta
cu lacrimi si iubire
picteaza fericire
pentru maestrul
ancorat in nemurire
maestrul ce-mi aduce
nadejde si lamurire
din fiecare domeniu
din asta
imbeznata omenire
nu uita ce-ti spun acum
nu-i un cantec scris pe drum
e un colind de Craciun
Doamne ajuta, tata bun:
te iubesc ca un nebun!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu