miercuri, 24 iulie 2013

intalniri virtuale si dialog frumos despre uratenie

... Buna, sunt Andu, ce mai faci Larisa? ... OOO, BUNA! pai ce sa fac... pe aici ma plictisesc... tu? ... dar ne cunoastem ? ne stim real? ... etc etc etc

Cam asa incepe o discutie pe facebook ... Intalniri virtuale le numesc. Vb. din experienta ... Asa am vb si eu la inceput cand mi-am facut cont pe fb. Uitati-va si dvs. cum decurge treaba in spatiul virtual ... Ne dam likeuri, ne dam comentarii ... ne punem poze ... " ne simtem bine" sa zic asa, insa LIPSESTE ceva: realitatea, personalul... Intalnirea personala nu e minciuna. Aici in mediul virtual, chiar si la tel. ne putem insela. Asta e problema... se poarta... sunt la moda "relatiile" pe net... din pacate... Unele sunt bune, altele nu... Incep sa fiu mai atent pe net ce zic, ce fac... Domnisoarele au impresia ca te dai la ele daca le zici "buna" sau daca le bagi in seama cu un simplu like.. Aoleu, daca le ceri sa vb. la tel e si mai groasa. Gata, altceva nu gandesc decat ca vrei sa "ti combini" ... :( ... E belea cu noi... gandim virtual fratilor... Nu ne mai intelegem ... Ne e frica de noi, Nu avem incredere in oameni... Ne punem pesudonime, nicknameuri, ... conturi false, date aiurea... asa de impresii... Traim in anonimat , dar pe net suntem "vedete" ... Vai de mandria noastra ce mari si tari "estem" ! ... In fine... Netul e o campcana dar e si de folos... depinde de vointa, constiinta si ratiune... Sa avem discernamant, in rest treaba e buna ... noi cu drag muncim!

Dialog... (imaginar)

- Iubesc frumosul, dar sunt urata...
- Hei, Denisa, cine zice asta?
- Toata lumea...
- Of, ... dar ai un nume frumos...
- Si la ce imi ajuta... ? Spune drept... la ce imi ajuta daca sunt urata?
- Mai, sincer, aspectul ... estetica tinde spre modest ...
- Zi, hai zi Ovidiu ca-s urata... lasa filosofia...
- Vrei sa zic adevarul?
- Da.
- Pai nu esti urata... esti frumoasa la suflet si la caracter...
- Ma prostesti, o dai in psihologie acum... De ce?
- Hei, Dumnezeu nu a facut pe nimeni urat...
- Stiu, pacatul te face urat...
- Asa... Exact...
- Si eu ce sa fac? Ce baiat ma alege si pe mine... am deja...
- 35 ... da esti batrana tare ...
- Glumesti?!
- Normal ... glumesc Denisa... esti tanara ... mai ai timp...
- Cand? ...
- Vrei maine?
- Nu... dar totusi cand?
- Nu sunt prooroc. Lasa ca are Dumnezeu grija!
- Ok. Lasa ca mai bine citesc o carte si ma lamuresc... tu imi esti prieten, ca si un frate, si nu esti realist ...
- Of, dar ce vrei sa spun?
- Nimic. Spor la invatat... parca la Economie aplicata ai examen nu?!
- Da.
- Bun. Pa pa.
- Spor la citit...
- Merci, citesc o carte frumoasa... eu fiind urata...
- ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu