marți, 29 iulie 2014

Polemici din literatura de azi

   La tv vedem certuri si scandaluri intre diverse vedete. Ne-am obisnuit cu acest lucru. Balacareala, galceava si prostitutia tv a devenit o  moda. Ce ziceti de cearta dintre anumiti autori mari? Autori contemporani, desigur.

   Asist la un soi de polemici pe facebook. Cine sunt polemistii? Alexandru Petria, Daniel Cristea-Enache, Lorena Lupu... 

   Ma bag si eu in seama prin comentarii crazy, dar eu nefiind cunoscut, am ramas si raman in umbra. Totusi, ma intreb ca orice muritor de rand, e bine sa fii cunoscut si sa ti se urce la cap valoarea?

    Uneori te chinuie talentul si... cum necum, ajungi celebru. Ce faci? Dai din craci si dai la vaci? Nu, daca esti om normal si ai demnitate... ramai cine ai fost. Esti modest. Cauti sa pui accent pe atitudini, nu pe polemici fara rost. In fine, oare... daca exista si acum TVR Cultural, se discuta la tv acest subiect super-extra-mega-giga interesant?

   Imi pare rau sa intalnesc pe facebook acest context polemic si mai ales personaje (unele chiar personaje obscure) gen: Lorena Lupu, Mirela Lungu, Liviu Andrei... E vorba de limbaj aici nu de nume. Numele acestea nu au nicio relevanta in literatura de azi. Asa zisa literatura de azi.

   Ceva e putred in Danemarca, asta e sigur. Danemarca fiind literatura de azi, normal... Nu? Sau ce dracu! Ar zice un autor destept. Avem atatia autori destepti incat ne doare capul. Unii se pierd in prostie (prostia mandriei), iar altii se pierd in neant. Bun ca nu se pierd in detalii saracii.

   Sa ne intelegem, eu ma refer la autorii care se cred cei mai destepti. Nu fac nicio aluzie si nu sunt ironic. Autorii adevarati nu au ce cauta in mlastina aceasta. Cu toate ca eu ii consider modele (pe acesti autori care se cearta azi pe facebook si maine scriu  carti pe care le cumpar), recunosc ca prin aceasta cearta nebuna m-au dezamagit. Asta e, literatura de azi nu e formata din ingeri... ci din oameni. Acest azi e momentul cand am vazut polemica respectiva, nu azi-acum. Daca vreti sa vedeti nebunia, intrati la dl. Alexandru Petria pe facebook si va lamuriti! Concluzia: literatura de azi nu e dusa de multe ori la Biserica.

Un comentariu:

  1. Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere