luni, 27 ianuarie 2014

Muzica si dorul

Nu ma despart de pasiunea mea draga: muzica. Nu renunt la dorul ce canta cu durere si dragoste, o melodie de suflet. Caut sa redevin copil, tanar de 25 ani fiind. Caut muzica, dar nu uit ca cea mai buna muzica e muzica tacerii. Totusi, ma visez artist. Sunt dj si ma pricep la muzica, insa nu e de ajuns. Vreau sa cant. Vreau sa infiintez o formatie de etno, numita Dorul. Avem Nemuritorii, Haiducii, dar formatia Dorul nu exista. Scuze, formatia Dor nu Dorul. Cu cine doresc sa cant muzica etno? Cu vecinul meu Ionut, alintat Iutzu. De mici ne faceam trupe si compuneam muzica. Texte si muzica. Am si acum piese de manele, gen CasaNova. Ne-am pus numele  trupei: Chef. Astea sunt singurele texte care au ramas. Zece piese facute prin cls. a 8-a sau a 9-a.

Am avut si texte dupa genul dance - Trei Sud Est. Muzica dance si house ramane preferata noastra. Din pacate (atunci cand eram mici) ne-am certat si Iutzu a rupt caietul cu tot ce am compus impreuna. Ne inregistram pe casetofon. Era o nebunie copilareasca, dar era o nebunie cu rost. Faceam ceva frumos.

La 12 ani sa compui muzica, e ceva interesant. Si cu vecinul Marius, am vrut sa fac ceva in stil hip-hop. Ne intreceam in muzica. Pasiunea pt. muzica e fireasca. Mai ales ca eu am un unchi care bate la tobe (la percutie si voce) si a cantat ani buni la nunti. M-a invatat sa bat si eu la tobe. Am ceva habar. Mi-a placut de mic sa cant, sa fac muzica, sa scriu...

In perioada colindelor, mergeam cu bucurie prin sat sa vestim Nasterea Domnului Iisus Hristos. La plug ne pregateam intens. Repetitii... Compuneam strofe noi. Puneam suflet in toate, dar mai ales in muzica. Anul trecut mi-a revenit dorul de muzica. Astfel m-am decis sa reincep activitatea de dj vasile, cum mi-a zis dl. patron de la Disco Mulex. Chiar daca pe unii ii smintesc  (sau poate sunt ei smintiti din nastere). Chiar daca am pierdut o prietena pe Facebook, pe dra. Catalina Danila, care nu e de acord cu mine ca sunt dj. Chiar daca e greu, incerc sa nu renunt la muzica. De ce zic ca e greu? Trebuie sa ai instrumente, piese profesionale, boxe, mixere, microfoane, laptop-uri etc. etc. Nu e de gluma in acest context. Muzica nu e o joaca. Nu pui muzica si atat. Mai intai pui suflet si apoi muzica. Exact ca-n iubire. Dragoste fara suflet nu exista. Muzica fara suflet si fara dor nu exista. ... Dorul meu: muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu