joi, 30 ianuarie 2014

Ironia tv

Sa facem un om de zapada care sa arate spre ProTV cu degetul... Sa scriem pe ProTV - iadul mediatic. De la iadul alb la iadul mediatic. In fine. Reporterul Ionel Albu, de la Ironia tv, se intalneste azi, cu o masina de la Antena 3. Reporterii de la Antena 3 il intreaba:

- Unde te duci frate?

La care Ionel Albu: in iad.

- Dar ai mai fost?

- Nu, dar am vazut la tv.

- Cum, ai vazut la tv iadul?

- Da, iadul alb. Urgia iernii.

- Si tu esti nebun sa te iei dupa tot ce se da la tv?

- Nu, eu nici macar nu ma uit la tv. Vad si aud indirect. Ma lovesc de stiri si programe tv fara sa vreau.

- Interesant. Lucrezi in media si nu te uiti la tv.

- Pai, e si normal sa nu ma uit. La ce sa ma uit? La ProTV, la Antena 3, la Romania TV ... ? Toate evenimentele au existat si inainte sa apara acest fenomen denumit mass-media. Desigur, in alt context. Atunci nu se mediatiza. Acum se mediatizeaza in exces. Orice basina e mediatizata. In fine... Am fost frapat de stirea cu boul. Noi am dat - un bou a violat o vaca... A preluat stirea ProTV, Antena 1,2,3 , Romania TV, Realitatea TV, Kanal D s.a. Fiecare canal tv, arata stirea in alt mod. De ce?

- ... cum de ce? Voi nu ati invatat la scoala ca orice eveniment poate fi privit din mai multe parti? Ce efect, ce impact mai are o stire preluata , daca e prezentata la fel ca la Ironia tv? Recunoastem, voi ati dat in premiera, ati descoperit o stire senzationala, nemaintalnita, dar noi am facut din stirea voastra, altceva.

- Altceva ce?

- O stire de interes national. Toata lumea discuta despre asta. Toti se intreaba daca boul e din Parlament sau din show-bizz. ProTV a dat (pe surse) ca boul e o personalitate, iar vaca...

- Vaca e tot un bou, un bou care transmite stiri ca un papagal.

- Ma faci bou stimate dl. Ionel Albu?

- Hai... fugi din fata mea! ... si voi si politicienii, sunteti niste copii handicapati.

- Horia, da drumul la camera ... asta ne insulta. Lumea se confrunta cu iarna si Ironia tv are chef de glume proaste. Hai sa-i demascam!

- Sa demascam pe cine? ... pe mata ... Nu va e rusine! Mai ... sunteti niste nesimtiti!

- De ce ne jignesti bai omule?

- De dragul audientei ...

- Care audienta... ce dracu ai mai, te-ai tampit!

- Da boule, v-am filmat, sunteti in direct la Ironia tv. Toata lumea vede cum manipulati, cum dati stiri false...

- Sa-mi bag... sa-mi bag piciorul in zapada! Nu e adevarat, e o farsa...

- Ba nu, e foarte adevarat! Ati fost in direct la Ironia tv, manipulare placuta!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu