marți, 2 iunie 2015

Sunt liber...

    Sunt liber sa iubesc si sa ma trezesc mereu cu zambetul pe buze. Sunt liber sa multumesc lui Dumnezeu, chiar daca nu sunt in armonie cu ateismul, nihilismul si postmodernismul contemporan. Sunt liber sa fac ce vreau si cand zic "sa fac ce vreau" , inseamna sa fac ce imi place. Imi place sa scriu si sa citesc. Imi place filosofia... Imi place sa gandesc si sa studiez. Imi place sa fiu "eu" si sa visez. Imi place tot ce e frumos si drag lui Dumnezeu.

    Cu timpul am invatat ca ceea ce stiu eu astazi, maine e prea putin. Viata e un prezent continuu. Timpul e o pasare ce zboara in neant. Tot ce iubim noi aici e frumos, dar nu tine vesnic. Iubirea tine cat dorim noi. Daca nu ne dorim nimic, totul este anost si neinteresant. Ne plictisim... De ce ne plictisim?

     Raspunzand sincer la aceasta intrebare putem schimba in mod radical viata noastra. Suntem obisnuiti cu starea de lenevie si de sedentarism. Nu mai vrem sa fim oameni care muncesc cu adevarat. Nu ne mai pasa de lucruri cu adevarat importante. Ne e sila de trecut si ne e frica de viitor. Prezentul e un fel de fastfood ...

      Ne place sa ne distram. Nimeni nu spune ca distractia e ceva urat. Dar exista si distractie fara alcool. Exista placere si fara sex, tutun sau droguri. Exista o altfel de placere. Placerea de suflet. Sensibilitatea de a rupe o floare din inima. Dragostea de a darui si de a scrie o poezie. De ce sa scriu poezii, ce... eu sunt poet? Nu sunt poet, dar am suflet de poet. Nu sunt poet, sunt o poezie. Da, un suflet-poezie si un om-poezie. Cel mai bine si frumos este sa fiu un suflet-iubire si un om-iubire. Daca am ajuns la Iubire... , la iubirea adevarata, am castigat. Ce am castigat? Am castigat o Viata. Viata-Hristos. Viata adevarata care este Iisus Hristos. Si daca traiesc in Hristos, sunt liber? Da... sunt liber, pentru ca Adevarul (Adevarul-Persoana nu adevarul-idee) te face liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu