miercuri, 10 iunie 2015

Jurnal duhovnicesc 2

Miercuri, 10 Iunie

Doamne, milostiv fii mie pacatosului! Doamne, azi vreau sa ma eliberez de tot raul din mine! Caut sa nu mai fiu pesimist si nervos! Nervii nu ma ajuta la nimic bun. Ma enervez degeaba. Daca doresc sa traiesc in Hristos, trebuie sa renunt la vechile obiceiuri si patimi. De multi ani nu gasesc nimic bun in mine. Nu sunt un om ancorat in pace si milostenie. Sunt un om indragostit... Sunt sentimental si foarte sensibil. Dar ce fac eu Doamne cand dragostea mea se transforma in eros si pun accent pe placeri trupesti? Stiu ca dragostea are nevoie si de eros, dar poate nu sunt pregatit pentru o relatie intima. De ce tot ma gandesc la acest aspect? Doamne, nu stii Tu ce-mi lipseste? Doamne, Tu stii toate, Tu stii ce am nevoie! Eu ma rog prea putin. Tare draga imi e rugaciunea: Crucii Tale ne inchinam Hristoase si Sfanta Invierea Ta o laudam si o slavim!

Rugaciunea nu trebuie sa fie o forma de "cersetorie". Nu ne milogim de Dumnezeu sa ne implineasca dorintele lumesti. Dumnezeu nu raspunde la aberatii gen "Da-mi Doamne noroc sa castig la loto!" sau "Da-mi Doamne sanatate sa reusesc sa-mi pun silicoane si sa-mi fac zece tatuaje!". Dumnezeu nu e absurd. Dumnezeu e bun, dar e si drept. Nu e bine sa ne jucam cu Dumnezeu. Dumnezeu are grija de noi, doar ca noi nu avem mereu credinta in Dumnezeu. In anumite situatii ne lepadam.
Doamne, vreau sa invat sa ma rog si sa Te iubesc! Degeaba iubesc lumea si anumite persoane din aceasta lume, daca nu invat sa Te iubesc pe Tine, Tatal cel Ceresc, nimic nu folosesc prin iubirea patimasa. Te rog Doamne ajuta-ma sa invat sa Te iubesc si sa ma rog cu adevarat! Doamne, Doamne, Doamne...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu