vineri, 8 august 2014

Mesaje cu "te iubesc"


   Recitesc unele mesaje (sms) cu te iubesc. Aceste mesaje nu mai au acum nicio relevanta, fiindca nici prieten-amic nu mai sunt cu domnisoarele respective.

   Intreb si eu (dupa ceva timp) , oare ce au inteles prin a spune "te iubesc" ? Te iubesc pur si simplu sau te iubesc in joaca?

    Se vorbeste intr-un anumit context de focul iubirii, eu incerc sa vorbesc de jocul iubirii. Un joc ce pare dragut, dar nu e chiar asa. Cand ajungi sa vezi ca "iubirea" nu e iubire, ci doar amagire, incepi sa realizezi ca jocul a mers mult prea departe.

   Si eu am zis candva "te iubesc". Am zis mult prea usor "te iubesc" si nu era decat o simpatie, o ofranda convertita in poezie.

   Pentru mine iubirea e vesnic ancorata intru suflet si poezie. Vreau sa ma despart de jocul iubirii si sa transform iubirea-poezie in iubire-logodna sau iubire-nunta. Simt ca iubirea adolescentina (indragosteala) nu mai are niciun rost pentru mine. Singura iubire care ma face om... este iubirea agape, adica iubirea adevarata. Nu pot sa afirm ca am decoperit iubirea, dar ma simt iubit si prin iubire caut sa ma vindec de tot raul din mine. Iubirea e medicament. Iubirea e mantuire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu