miercuri, 13 august 2014

Mass Media Insider - o carte de un milion de euro

Tudor Calin Zarojanu - Mass Media Insider (editura Polirom, Iasi, 2012)

    De ceva timp, intalnesc (descopar) prin Trinitas TV (constiinta sfanta si demna din spatiul mass-media de azi) anumite personalitati ... in mare parte scriitori. Asa am dat de Radu Paraschivescu, Sorin Lavric, Tudor Calin Zarojanu s.a. , si eu cum sunt pasionat de carti, normal ca am comandat cateva carti din opera lor... sa cunosc omul altfel.

     Astfel am procedat si cu distinsul domn T. C. Z. , autorul cartii prezentate aici. Am comandat doua carti: Mass Media Insider si Sfarsitul lumii (editura Polirom).

    Am indraznit si am vorbit cu domnia sa, pe facebook. Recunosc ca m-a frapat ca mi-a raspuns cu naturalete si prietenie.

    Despre cartea Mass Media Insider, citita de curand, nu am a spune multe, ci doar ca imi e draga tare si ca sunt intru totul de acord ca cineva din breasla jurnalistilor sa spuna lucrurilor pe nume si sa spuna pe sleau ce se petrece in "spatele" industriei mass-media.

     Aceasta carte a dl. Tudor Calin Zarojanu, e de o sinceritate virgina. Autorul are un fel de a spune cum e viata de jurnalist (ziarist, gazetar, scriitor...), are si umor si e clar ca spune adevarul. 

Am zic o carte de un milion de euro, adica, o carte de nota zece. Nu sunt multi cei care recunosc adevarul despre contextul vietii lor si mai ales despre contextul lansarii lor. Nu e chiar asa simplu sa te lansezi si sa ajungi vocal in Romania. Ma refer la cei ce vor sa faca ceva serios si frumos. Pe scandal si bascalie te afirmi foarte usor. Nu e cazul in acest context. Dl. Tudor Calin Zarojanu nu e personaj mondel, e un om eveniment... un om deosebit si un scriitor bun.

   Pentru cei pasionati si interesati de "fata nevazuta" a mass-mediei, va recomand cu drag: Mass Media Insider - Tudor Calin Zarojan. O carte de un milion de euro, care costa doar 25 de lei. :) Va salut! Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu