vineri, 2 august 2013

Incercari

De la Incercari poetice, am ajuns la incercari de toate genurile. Tot ceea ce scriu este cuprins la capitolul INCERCARI. Imi recunosc stangacia... Nu ma cred scriitor, poate cititor, un smerit cititor care scrie. Sunt constient cine sunt, adica un amator intru arta literaturii. Doresc sa exprim ganduri si atitudini ortodoxe, poezie de tip manifest... Caut sa folosesc un stil nou dar nu scriu corect, nu scriu frumos... si "nimic nou sub soare". Simt ca ceva lipseste. Consider, scuze de lipsa modestiei, ca am talent... Am talent dar nu am har. Totusi, zic eu acum, mai bine scriu asa "stangaci" si-mi recunosc neputinta, decat sa scriu extraordinar si sa fiu mandru. Ce rost are literatura (aparent) buna daca autorul sufera de mandrie?!

Va rog sa intelegeti acest lucru: stiu cine sunt... Stiu ca nu sunt scriitor si ca nu fac literatura. Stiu ca nu stiu nimic... si mai stiu ca am multe de invatat, insa NU UITATI! , scrisul meu este la capitolul INCERCARI.

01/08/2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu