vineri, 16 august 2013

Eu

Eu... Cine sunt eu? Eu ma leg de tine dar eu cine sunt? Tu esti mereu nu stiu cum dar despre mine nu vad cine sunt? Eu ma tot leg de persoana ta... Ba ca tu fumezi, injuri... Ba ca faci bascalie... Dar eu ce fac? Sunt oare mai breaz? ... Eu gandesc corect, gandesc frumos spun eu, dar tot eu fac lucruri urate, rele, pacate... De ce vad paiul din ochiul altora si barna din ochiul meu nu? ... Sunt eu oare in masura sa judec? Sunt eu oare vindecat de patimi? ... Sunt eu un "eu" normal, un "eu" ortodox? Sunt eu ca vamesul sau ca fariseul? ... De ce cade accentul pe eu? Tu nu esti ca mine... (zic in mintea mea) ... Dar eu sunt ca tine? Cine esti tu si cine sunt eu? Lumea isi poate explica existenta fara mine... Prezenta mea nu-i decat un fir de praf... Deci eu cu tine intr-o lume fara mine poate traii linistita. Eu imi dau importanta. Lumea e tot lume. Degeaba vreau eu sa fiu pe placul lumii. Lumea ... te trateaza lumeste. Degeaba vreau eu sa par nu stiu cum, uneori APARENTELE INSEALA... Nu sunt nimic fara Dumnezeu si fara iubire de aproapele. ... Degeaba sunt "eu" daca nu ESTI TU - TU - DUMNEZEU. Iara tu aproapele... esti om ... eu inca sunt intru devenire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu