marți, 24 decembrie 2013

La masa de Crăciun

La masa de Crăciun, avem trei frămituri de pâine uscată
și le împărțim la cinci copilași orfani de tată,
trei fete și doi băieți.
cinci copilași care rabdă și din răbdare fac o virtute,
virtutea de a suferi din suferința de a trăi în sărăcie
și bucuria de a zâmbi ironic la fericirea altora.

Da, noi suntem săraci și facem sărbătoare
când avem o coajă de portocală pe masă,
dar suntem bucuroși că suntem cinstiți.

Ca mamă. vă zic... cu mâna pe inimă,
Of, Doamne ... Of... E ceva strigător la cer...
sunt tânără, am 33 de ani, sunt tânără și frumoasă,
nu mă mândresc, dar la liceu am ieșit Miss Boboc ...
deci, acum, după logica postmodernistă ... 
pot să ies la stradă să practic prostituția
ca prietena mea Gerogiana, care mă îndeamnă la asta,
dar nu fac nimic imoral ... nu cad în desfrânare pentru bani.
nu, am demnitate și frică de Dumnezeu și așa greu cum este
îmi port crucea cu pocăință și cu nădejde că la masa de Crăciun
la anu ... voi pune: smerenie, iubire și fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu