joi, 12 noiembrie 2015

Intalnirea cu scriitorul Gheorghe Andrei NEAGU


   Timid, modest si rusinos cum sunt, pasesc incet spre "Directia de Cultura" - Focsani, str. "Nicolae Titulescu", nr. 1. Este ora 14.oo . Intalnirea cu dl. Gh. Neagu, trebuie sa fie la orele 17.oo . Asa  mi-a scris in e-mail. Nu intru. Citesc afisul de pe usa - Lansare de carte a dl. Varujan Vosganian etc. , unde vorbeste si dl. Gh. Neagu, redactor sef al rev. Oglinda Literara.

        Prin oras m-am gasit cu verisoara mea Catalina. A fost ziua ei (implineste 20 de ani) si am mers la un suc. Dupa ce-am condus-o pe ea la microbuz (este din Panciu), ma vad cu o "surioara de suflet" (Melisa, fata dl. vice-pimar), care-mi zice sa mananc ceva ca sunt palid la fata si sa fiu mai puternic. Eram in fata Librariei "Universul cartilor". Mi-am luat 2 carti. "Micul pateric" - Savatie Bastovoi. "Patria mea A 4" - Ana Blandiana. Apoi am plecat la matusa mea si am stat acolo pana la ora 17. Totusi m-am gandit sa fiu mai devreme si am mers la 16.30. L-am luat si pe varul meu. Cu toate ca el e adolescent (in cls. a 9-a) si s-a plictisit groaznic, eu m-am simtit superb la Cenaclul Literar.

    Dl. Gh. Neagu, a facut prezentarea. Eu am citit 2 poezii si dansul mi-a citit 2 poezii din carte. A fost frumos. A fost un eveniment. Sunt bucuros ca pot face ceva in cultura si literatura vranceana. Un domn venit la Cenaclu, m-a recunoscut dupa nume zicand: tu nu scrii la Ziarul de Vrancea? E impresionant sa vezi ca cineva iti recunoaste munca. Am scris cateva articole in Ziarul de Vrancea si sunt multumit. Nu pot avea iluzia ca sunt jurnalist sau scriitor, dar incerc sa fiu vocal. Caut sa ma manifest in scris. Incerc sa pun accent pe atitudini. Nu sunt un nume. Sunt inca "anonim", dar nu renunt. Incet, incet sper sa ajung unde imi doresc. Intalnirea cu dl. Gh. Neagu imi da aripi. Zbor spre cerul literaturii...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu