joi, 18 decembrie 2014

FELICITARE - DL PRIMAR NISTOR BRATOSIN



      "DĂRUIND VEI DOBÂNDI"
    Cu stimă și respect, prietenul (primarul) dvs. vă scrie din suflet o mică felicitare de Crăciun. Nimic mai frumos nu este în inima mea, decât atunci când vă mărturisesc că voi cetățenii com. Urechesti, sunteți famila mea. 

     Toate proiectele și realizările puse la punct până acum sunt o bucurie pe care o dăruiesc cu drag distinșilor mei consăteni. În viață vrem să facem multe, dar nu putem face nimic fără voia bunul Dumnezeu. Eu am credința că v-am fost alături în orice problemă posibilă ați avut. Sunt un primar cu deschidere față de oameni și îmi place să ajut pe toată lumea.
     Vă mulțumesc din suflet pentru sprijinul acordat în 2012 și până în prezent!
     În prag de Sărbători, vă urez multă sănătate, bucurii și pace! Darul meu pentru dvs. este sinceritatea și dragostea cu care am fost ales să vă reprezint. 
     Sărbători cu bine și Crăciun fericit! Doamne ajută!
                               LA MULȚI ANI! 

      Cu demnitate, primar NISTOR BRATOSIN!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu