luni, 8 iulie 2013

Poezii ... INCERCARI ...

***

Lumea spune ca sunt frumos
eu insa nu recunosc
acest adevar neadevarat
acest lucru scos din context.
Nu pot accepta 
nimic din ceea ce face
din mine ceva

Nu sunt ...
si nici n-am vrut sa fiu.
Nu sunt nimic
nici soare, nici mister,
nici vis
nu sunt decat o umbra
ce pluteste efemer
prin ape fara pesti

Invat sa merg
dar nu invat sa merg
cu demnitate
invat sa cant
dar nu invat sa cant
armonios
invat sa tac
dar nu tac invatand
ci tac pur si simplu

Da, tac, pentru ca
muzica tacerii
ma ajuta sa fiu
ancorat profund
intru constiinta
si intru credinta,
nadejde...
dragoste
si mai ales dragoste

Fara dragoste nu pot
sa traiesc
dar dragostea fara mine
traieste,
traieste pentru ca
eu nu sunt dragoste,
nu sunt... si nici
nu am fost

Sper, sper intro zi
in care sa zbor
spre cerul inalt
acolo unde
norii se scalda
in  farmec
acolo unde
dragostea e libera
acolo unde
dorul zambeste
si zambetul lui
cu sange patat
in liniste plange
cu lacrimi de roua
si plange tacut
ca-n tacere
sa uite si sufletul meu
de of si durere

06 / 07/ 2013


***
Poetul e trist
ca totul injur este ciudat

Poetul e trist
ca omul a uitat
de Dumnezeu, de omenie,
de suflet...

Poetul e trist
ca lumea de azi
nu-i lumea de ieri

Poetul e trist
ca am facut istorie
cu sange virgin

Poetul e trist
ca viata
e cinstita cu vin

Poetul e trist
ca muzica-i haos

Poetul e trist
ca ploi torentiale
inunda fiinte nevinovate

Poetul e trist
ca lumea se pierde-n
banalitate

06/ 07/ 2013


***
Coboara...
sa-ti spun
ceva metafizic
chiar daca
nu-s filosof

Coboara 
din cerul sfant
sa-ti spun
ceva sublim

Coboara
din cerul adanc
sa-ti spun
ca nu sunt

08 / 07/ 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu