luni, 8 iulie 2013

"Disco mama, disco..."

* Dupa o lunga perioada de pauza, ieri seara (Sambata) merg la disco. Nu sunt ipocrit, am fost pasionat de disco si ca fost dj nu sunt pentru contra. Nu sunt impotriva discotecilor, cluburilor dar nici nu recomand. Drumul spre disco... Parca acelasi drum ce-l colindam destul de des, cu multi ani in urma. Da, sunt zece ani... Zece ani in urma. Acum zece ani paseam pt. prima data la "disco music box" din Blidari. Era altfel. Alta atmosfera, alta lume, alt chef de distractie. Sambata acum, lamurit greu sa merg la disco, intalnesc ceea ce e specific intr-o discoteca : muzica foarte tare, mult fum, destrabalare, fetite cochete care se misca lasciv si danseaza provocator, baietasi cu figuri, bautura, house (gen muzical) si manele. Problema no one la disco este mandria. Toti ne mandrim cand intram in disco. Eu deja eram mandru din clipa in care am urcat in masina. La disco suntem niste numere, am zis in mintea mea ajuns in interiorul ei. Muzica prea puternica ne zapaceste. Ai zenzatia ca esti batut dupa ce iesi din acel zgomot infernal. Cu toate astea nu sunt anti-disco si nici anti-manelist. Acum judec asa pt. ca privesc din alt punct de vedere. Student la teologie fiind, convertit din 2007, nu demonizez si nici nu satanizez discoteca, insa caut sa o privesc realist si natural. Mare grija amatorilor de disco, nu exista pic de aer curat in discoteca. Aproape ca te asfixiezi... Discoteca nu ne da voie sa fim persoane ci doar consumatori. Consumatori de suc, bere, vin sau tarie. La disco suntem numere, adica un numar de indivizi care petrex intr-un local adevcat. Eu sunt si nebun, imi place sa dansez non-stop, sa fiu in centrul atentiei fiindca am talent la dans. Nu stau pe canapea, dansez, dansez ... Muzica si dansul, pasiuni de cand eram copil. Iar cand faci ceva din pasiune iti iese bine. In ciuda faptului ca exista pasiune, totusi la disco e si plictiseala. Unii zic ca peste tot e plictiseala. Discoteca e un loc prielnic pentru alcool si sex. Desfraul e la el acasa in discoteci. Credem ca ne distram dar de fapt ne destrabalam. Nu exista o cultura a distractiei in discoteci. Nu este distractie de bun-simt. Regret, ca fost dj, nu mai sunt fan disco. Sunt alte lucruri mai frumoase. Discoteca este un aspect artificial, o iluzie, o ispita adolescentina. Discoteca nu-i de viitor. Tratez asa critic deoarece spiritul critic ma face sa nu tin cu discoteca, caci discoteca este o afacere.

07/ 07/ 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu