miercuri, 19 aprilie 2017

CARMEN IENCI şi cultura bunului-simţ sau de ce o apreciez aşa mult pe CARMEN IENCI?

    Cine este CARMEN IENCI si de ce o apreciez ca artistă? Nu stăm acum să scriem biografia ei sau CV-ul ei. Carmen Ienci înainte de toate este o persoană cu bun-simţ şi un om frumos la chip şi la suflet. Ea trăieşte prin muzică şi împreună cu soţul ei Cristi Inchescu, formează un cuplu extraordinar în muzica populară şi de petrecere din România. Putem da repede o căutare pe Google şi vedem exact cariera ei muzicală. Celebra piesă Nuntă ca-n Banat spune totul.

    Sunt fericit şi mândru că iubita mea Mariana Popovici, a scris o carte despre Carmen Ienci, şi aşa m-am lămurit într-un mod special despre viaţa artistei din Banat.



    
    Cartea VOINŢA SFIDEAZĂ NEPUTINŢA - CARMEN IENCI ŞI ADEVĂRATA EI POVESTE DE VIAŢĂ (editura Sfântul Ierarh Nicolae, 2016) de MARIANA POPOVICI, are un ecou puternic în sufletul meu. Aşa am înţeles cu adevărat că dacă se vrea ceva se poate. Suntem prieteni eu şi Carmen Ienci pe facebook de ceva timp, am vorbit... am fost salutat în direct în video live. Am primit dedicaţii. Eu ca DJ îi pun muzica la evenimente. Mama mea o iubeşte şi o apreciază enorm pe Carmen Ienci. Dar numai prin cartea iubitei mele Mariana Popovici am descoperit ce suflet minunat este Carmen Ienci şi cum a ajuns aşa cunoscută ca azi. Important e că nu a făcut niciun compromis şi nu este vedetă. Adică e o fiinţă aşa modestă şi cu bun-simţ nu cu aere de vedetă ca personajele din show-bizz. Cartea iubitei mele Mariana Popovici m-a îvăţat că un om simplu poate ajunge cineva, poate să devină mare prin talent, seriozitate şi muncă.

    Bucuria că am vorbit pe facebook cu Carmen Ienci a fost de nedescris, dar cea mai mare bucurie este cartea Marianei Popovici, pentru că eu sunt iubitor de carte şi de frumos. Şi aşa am descoperit un model. Un model de om frumos din Banat şi un model de suflet frumos din Maramureş. Carmen Ienci, personajul principal din carte şi Mariana Popovici, autoarea cărţii. Şi cred că aşa m-am îndrăgostit de frumos.

    Există în viaţă momente când Dumnezeu pur şi simplu îţi face cunoştinţă cu bucuria. Cel mai frumos lucru e când Dumnezeu îţi dă omul potrivit la locul potrivit. Aşa cred că a fost şi în viaţa artistei Carmen Ienci. A întâlnit omul potrivit - Cristi Inchescu, profesori , prietena Mariana Popovici şi alte persoane dragi, care au ancorat totul în succes. Nu e simplu să cânţi... dar să cânţi aşa bine şi frumos precum Carmen Ienci este o artă. Prima dată cred că am vazut un clip cu ea la Etno tv, cu melodia Nuntă ca-n banat. Apoi am început să descopăr şi alte melodii şi mi-a intrat la suflet ca artist şi ca om. Dar repet, cel mai mare eveniment a fost cartea. E uşor să scrii o carte? Şi eu sunt autorul unui volum de poezii, publicată în 2012 la aceiaşi editură unde a publicat iubita mea Mariana Popovici. şi vă mărturisesc că a scrie o carte, o carte bună, e ceva deosebit. Nu pot explica de ce mi-a plăcut atât de mult cartea despre Carmen Ienci. încât am zis că e cu adevărat o armonie între muzică şi literatură.

      Carmen Ienci este o artistă iubită pentru că are un farmec aparte şi o cultură a bunului-simţ. A apărut la tv, dar nu se mândreşte. Are o carte frumoasă despre ea, dar nu trâmbiţează cu laude ceea ce este şi ceea ce are. Poartă cu demnitate costumul popular şi cântă numai muzică de calitate. E o prezenţă strălucitoare, dar e foarte modestă. Modestia în Banat şi în Maramureş cred că are o altă valenţă. Nu sunt fan (adică fanatic) Carmen Ienci. Sunt doar un DJ care îi apreciază mult muzica şi talentul şi vă spun sincer că nu e revelion fărăr melodia La cumpăna dintre ani, nu e majorat fără melodia Ani de majorat, nu e nuntă fără melodia Nuntă ca-n Banat. Melodia nu e doar un hit, e melodia mea preferată. Scopul meu nu este să scriu aici că o cunosc pe Carmen Ienci (doar de pe facebook) şi pe autoarea cărţii, Mariana Popovici, care prin voia lui Dumnezeu este iubita mea. Scopul meu este să mărturisesc că sunt înconjurat de frumos. Frumuseţea din Banat şi frumuseţea din Maramureş.

     Cum am devenit prieteni? Cred că cine se aseamănă se adună. Este vorba aici şi de mult respect. Şi interpreta Carmen Ienci are o părere bună despre mine şi uite aşa Vrancea a descoperit frumosul din Bant şi Maramureş. Dumnezeu a binecuvântat totul. Sunt fericit că o apreciez pe Carmen Ienci şi prin cartea despre ea am întâlnit cel mai frumos suflet - Mariana Popovici, iubirea mea.

     Vă recomand cu drag cartea! Şi să vă îndrăgostiţi mereu de frumos şi de muzica de calitate! Carmen Ienci este un exemplu că  VOINŢA SFIDEAZĂ NEPUTINŢA.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu