marți, 26 ianuarie 2016

Cuvinte care nu se pot scrie

 Sunt cuvinte care nu se pot scrie. Sunt cuvinte care se trăiesc. 
  
 Ce frumos ar fi dacă aș putea să scriu dragostea, viața și sufletul...  
  
 Dorul, ființa și conștiința. 
  
 Am scris până acum multe cuvinte, dar nu am scris viața. 
  
 Nu pot să scriu viața, pot doar să o trăiesc.

Viața nu e o scriere, viața e o taină. 

Taina... Taina iubirii...

Sunt întrebat ce e viața, ce e omul? Viața e o taină, omul e o taină... 

Un filosof ar zice că viața e o luptă și că omul e o "întrebare fără răspuns".

Nu știu ... Sunt încă pe cale. Nu știu, fiindcă filosofia nu are răspunsuri, filosofia pune întrebări. 

Mă întreb, de ce am scris așa de mult? Și de ce am avut iluzia că trebuie să public tot ce am scris? 

 Mă întreb, de ce am citit așa de mult...? Și ce o să fac cu biblioteca mea până la urmă? 

Sunt prea tânăr să-mi pun aceste întrebări? Nu știu, eu doar încerc să trăiesc și să învăț...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu