luni, 17 august 2015

Bucurie si har - poezii de suflet

Bucurie si har

Cobor incet de pe Muntele mantuirii
si nu gasesc padurea sa ma sperie
si nici jivine sa imi fie frica
nu gasesc in aceasta padure
de brazi, fiindca am fost
sus la schitul Muntioru,
la Parintele Macarie
si m-am impartasit
cu bucurie si har.

Bucurie si har

Bucurie si har
nimic nu este in zadar
pe al inimii altar
cand omul este solitar
si simte totul ca un dar
iar sufletul nu-i e hoinar
cand totul incepe
cu bucurie si cu har.

Bucurie si har

Credinta este bucurie si har
si dor de Dumnezeu este credinta,
iubire izvorata din smerenie
curaj, nadejde, taina este
credinta mostenita din Altarul Vietii
si din Ieslea Mantuirii,
ce cu pace si blandete
S-a rastignit pe Crucea Nemuririi.

Am prins...

Am prins un om savarsind un pacat
si s-a rusinat,
dar nu s-a rusinat de pacat
ci s-a rusinat ca un alt om pacatos
l-a vazut gol de constiinta si de har.

Parintele Macarie

Parintele Macarie este bucurie si sfintenie
si dor si lacrimi este dansul,
copilul iubirii si copilul mantuirii neamului
traitor in Tara Vrancei, sus pe Munte
unde sta si asteapta o mare de lume
cu griji si probleme multe.

Parintele

Parintele e dragoste si mangaiere
si duh de rugaciune este el,
un om al bucuriei ce traieste
credinta sfanta in Hristos
Mantuitorul care se jertfeste
pentru talhar
si pentru omul cel frumos.

(cu pretuire, pentru Pr. Valerie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu