joi, 10 aprilie 2014

O carte expediata-n neant

   In natura, nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma. In natura si in fizica. Nu stiu cum e in natura umana si in metafizica? Poate aici, nimic nu se pierde, nimic nu se consuma ... ci totul se transfigureaza. Sa vedem cum e cu pierderea si consumul si in alt context.

   Obisnuiesc sa trimit pe unchiul meu la posta sa puna carti si sa-mi ia cartile trimise de diverse persoane. Aveam de expediat o carte (din pacate o carte de a mea, adica o carte de care nu sunt deloc multumit) unei prietene de pe Facebook, din Pascani. Trec zile. Trec zile multe. Trec cateva luni si cartea nu bine-voieste sa ajunga la destinatar. Ce sa fie oare? Din ce cauza nu a primit prietena mea din jud. Iasi, cartea? Unde sa fii disparut, ca nici acasa nu mi-a fost returnata?

   Ma gandesc sa nu fie ratacita pe undeva. Undeva acolo de unde nu stim daca exista cale de intoarcere. Probabil, fara sa vreau, am ajuns sa am o carte expediata-n neant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu