luni, 22 aprilie 2013

"VIATA E UN VIS" ...

   Putina treaba pe la SF. BISERICA. Urc in cimitir spre rampa de gunoi. Unchiul meu ma face atent ca baietii care lucreaza la un mormant sunt cei la care a dat mama comanda de cruce noua pentru tata. Tebuie sa le spun o "amintire" ... Ma uit prin cimitir la un model. In fine... Eu am in gand doar "nu credeam sa invat a muri vreodata" , citat din M. EMINESCU. Totusi, imi surade ceva. Scrie pe o cruce: VIATA E UN VIS. Zambesc. E o filosofie ... Din punct de vedere ortodox, viata e un dar. Un dar de la Bunul Dumnezeu. Viata poate devenii vis cand uiti definitiv de realitate. Pentru filozofia budhista, viata e o iluzie. Iesind din sfera filozofarii, ortodox vorbind, VIATA E HRISTOS. Se trece prea usor peste ce a marturisit Mantuitorul Iisus Hristos pri EU SUNT CALEA, ADEVARUL SI VIATA. Fara Hristos viata poate fii un vis ciudat iar fara frica de Dumnezeu , viata este un cosmar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu